CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 30, 2008

keindahan luaran atau dalaman?

kadang kala,aku terfikir,kenapa orang ramai hanya mencari sesuatu yang hanya untuk seketika sedangkan yang disuruh ialah mencari yang kekal dan selamanya.ada apa dengan luaran sehingga kita lupa ttg dalaman?sedangkan dalaman yang menguasai segala-galanya..

terigt aku akan hadis,cantik seketul daging itu atau segumpal darah itu maka cantiklah luaran nyer.and its hati aka heart,tapi suma orang tak hirau.suma hanya cari yang cantik luaran namun hati diabaikan.

sometimes.kita fikir bila kita dapat kita boleh ubah dalaman tersebut cam cari pakar interior design tapi hakikat yang perlu kita lihat dengan mata hati bukan mata kasar dan ia tidak semudah itu.

berbakul doa dipanjat sekali pown if diri sendiri tak nak berubah dan diubah..tidak ada gunanya.dan apa kah maksud sebnar cinta sejati,sayang yang truly?adakah dgn menyayangi seseorg sbb luaran semata-mata itu ialah sayang yang sebenar?

kadang kala kita rasa kita betul,tapi tidak,kita sangka ia dari hati yang ikhlas tapi sebaliknya ianya atau rasa sayang itu datang dari nafsu duniawi dan bukanya ukhrawi..hurmss..

0 comments: